Selamat Datang

Selamat Datang ke Blog Kompang Cenderawasih. Blog ini baru diterbitkan pada 26 April 2011 . Terima kasih kerana sudi melawat blog ini. Sila klik like @ tinggalkan komen anda. Kepada sesiapa yang ingin mengetahui dengan labih lanjut berkenaan kumpulan kami sila hubungi kami untuk penerangan lanjut. Terima Kasih di atas sokongan anda....

Jangan Lupa Klik Like Dan Share Dengan Rakan-Rakan Anda Di Facebook Dan Twitter

Follow KCenderawasih on Twitter

Selingan Dikala Sore...2

ENGKAU..., AKU...

Tak pernah ku kesal
Memilih dirimu
Biarpun pudar kelam masa silam
Bagiku kasih sayang satu anugerah
Tak ternilai olehku
Benarlah katamu hidup penuh pura
Tetapi tidak pada diri ini
Cintaku tulus suci lahir dari hati
Salju di danau rindu
Mengapakah sukar menyakinkan cinta
Yang terbiar layu disirami duka
Sedangkan diriku umpama pengemis
Mengharap kasihmu itu
Izinkanlah aku menyintaimu
Dan sesungguhnya cintaku satu...

kau,kenape kau datang dalam idup aku???
kau datang,bagi aku cinta,kasih,syg,rindu,impian n harapan..
tiba2 kau pergi dari aku..
kau hancurkan harapan aku,impian aku...
kau memang kejam siot....

Oh sepi terasa
Setelah cinta pudar di hati
Tak mungkin dapat ku melupakan
Kerana dialah kekasihku
Dan di saat ini
Ku masih terus menyintaimu
Melupaimu tak mungkin ku mampu
Terdengar suaramu memanggilku
Dahulu kita sungguh mesranya
Bergurau senda saling menyayang
Kita berjanji bersumpah setia
Hingga ke akhir hayat ingin bersama
Kita merancang, Tuhan menentukan
Tiba masanya, kau pergi... tak kembali
Tinggal aku keseorangan
Tiada lagi gurau sendamu
Siang malam sepi kurasa
Aku rindu kemesraanmu....

kau x rase ape yg aku rase...
kau x pernah mengerti....
pergi la kau jauh dari dunia khdupan ku...
aku benci kau..
aku amat2 kecewa dengan kau..
xde kebenaran ape pun dlm kata2 kau...

Ku terkilan hajat tak sampai
Kasih putus di tengah jalan
Tinggal aku keseorangan
Tiada lagi gurau sendamu
pergi la kau wahai kekasihku..
aku dikejauhan ni sentiasa mendokan agar kau sentiasa bahagia dgn dia...
moga senyuman sntiasa terukir dibibir mu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen,pendapat atau pertanyaan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...